divendres, 30 de novembre del 2007

DISSABTE 1 DE DESEMBRE: ASSEMBLEA DE LES PLATAFORMES DE LES TERRES DEL SUD DE CATALUNYA

Demà dissabte, 1 de desembre, a les 7 de la tarda, a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa, assemblea de les plataformes de les Terres de l’Ebre que treballen per a conservar el que tenim i per a no patir més agressions al nostre territori: La Plataforma en Defensa de l’Ebre, la Plataforma en defensa de les terres del Sénia, la Coordinadora anticementiri nuclear, Salvem la mar de l’Ebre i la Plataforma per la defensa de la Terra Alta.
També caldrà reivindicar el nostre "dret a decidir"!

4 comentaris:

Núria Menasanch i Martí ha dit...

Per a reivindicar lo nostre dret a decidir ja tenim la manifestació a les cinc de la tarda a plaça Catalunya de Barcelona el mateix dia.
Tothom al carrer!

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

Tu pots fer el que vulguis. Jo em sento molt més proper a la gent del "meu" territori, així que els penso donar suport.

Núria Menasanch i Martí ha dit...

Una assemblea no és una manifestació la qual està programada per al 15 de desembre. Que vaigue a la manifestació de Barcelona no vol dir que no me sente propera a la gent del meu territori, en canvi, que no vaigue a la mani lo president de la generalitat sí que indica que no està proper a la gent del poble.
Fora Montilla, lo president més venut que mai hem tingut! Visca Catalunya i les Terres de L'Ebre com a part d'ella!

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

M'ho dius, m'ho contes o m'ho expliques. Segur que jo he anat a moltes més manis que tu i de les que tu puguis anar en tota la teva vida. I quan ha calgut manifestar-me en contra del govent del PSOE ho he fet. Però trio les companyies i amb segons qui no m'hi voràs.