dimarts, 13 de setembre del 2011

QUÈ VA PASSAR ANIT A AMPOSTA PER A QUE HI HAGUESSIN TANTS DE MOSSOS?


Anit, a 2/4 de 10, teníem executiva al partit. Vaig sortir de casa amb una bossa plena d’envasos de vidre per a tirar-los al respectiu contenidor de reciclatge.
En apropar-me vaig veure un furgó policial dels antiavalots dels Mossos d’Esquadra aparcat en sentit contrari del carrer Velázquez. Al seu costat diverses unitats. De seguida vaig veure que encara n’hi havia més. Dos vehicles més tenien la llum blava encesa i un tercer, la tenia apagada. I més mossos en aparent tranquil·litat, parlant entre ells. Tots en les immediacions del carrer citat, l’Enric Granados i l’avinguda de Catalunya. Allí mateix hi ha un locutori telefònic regentat per estrangers, però sembla que l’actuació (o possible actuació) res tenia que veure amb aquest establiment.
No vaig tenir cap problema de passar per davant d’ells. Tampoc ningú es va dirigir a mi de forma oral o mitjançant gestos per a indicar-me que no ho fes. Quan vaig arribar a l’alçada de l’Enric Granados, a uns 25 metres del cantó, vaig veure un grup de gent una patrulla de policia local...
A partir d’aquí no he sabut res més. Via Facebook vaig comunicar-ho a dues periodistes del territori, però cap de els dues m’ha respost i m'ha explicat el que va passar. Caldrà esperar que surti publicat als mitjans on treballen?