divendres, 16 de desembre del 2011

UNA TARDA TREPIDANT

Avui ha estat una tarda intensa, trepidant. A partir de les 4, amb el temps just per a dinar després de sortir del treball, hem acudit a un lloc (la meva dona i jo) on un equip de TV3 encapçalat per Víctor Sorribes havia d'enregistrar unes imatges. Com ja us en parlaré més extensament i us mostraré (com no) fotografies, ara no vull avançar-vos res més. Només us diré que va de xiquetes i xiquets i d'un hort ecològic.
Després, a partir de les 7:30 hem assistit a una exposició de fotografia d'un amic d'Amposta a la biblioteca Marcel·li Domingo. També en faré una petita crònica i us mostraré fotos.
menys mal que tot ha tingut lloc a Tortosa, per tant, ens hem degut de desplaçar poc (sobre tot jo)
Penseu que com ja preveia fer tard, aquest matí m'he emportat la gosseta i l'he tingut quasi tot el temps dintre del cotxe. Millor això que quedar-se a casa tot el dia fins a l'hora que em arribat (prop les 9)