dimarts, 4 d’octubre del 2011

VACANCES A GUIPÚSCOA


Els passat 28 de setembre, la meva família (la meva dona, la gosseta Electra i jo –els 2 fills ja fa temps que ‘volen” tot sols-) emprenguérem viatge cap a Donosti (Sant Sebastià) El nostre destí era Usurbil, una aldea a tocar de la capital donostiarra i més concretament a un establiment de turisme rural que no va ser triat a l’atzar, ja que tinguérem molta cura de que admetessin gossos.
L’establiment, a part de tenir diverses habitacions i algun apartament (no podria concretar quants), és una fàbrica de sidra (sagardotegia –en euskera-) i també restaurant. Des de la terrassa de d’Arratzain (que així és com es diu l’establiment) es veu sense dificultats la badia de la Conxa i el mot Urgull gràcies a la seva privilegiada situació a sobre d’un cim. La tranquil·litat és total. A la casa hi ha gallines, paons, diverses classes de moixons, etc. Només un però: l’entorn està bastant descuidat i l’establiment en general necessitaria alguna ma de pintura i alguna reforma.
Per aquell que vulgui anar amb l’ordinador (no és el meu cas, ja que quan vaig de viatge intento descansar una mica d’Internet) es podrà connectar amb tota facilitat ja que és zona “wi-fi”.   
És el dia “0”. 
Estiguérem a Donosti fins ahir 3 d'octubre.