dissabte, 5 de novembre del 2011

LES FOTOS I LA CRÒNICA DEL DIA

Quan me alçat aquest matí, he vist, complagut, que casa nostra estava pràcticament envoltada de banderoles del PSC. Així, si veig a la Carme Chacón no em caldrà veure a d’altres candidats als que els hi tinc moltes menys simpaties, tal com em passava sovint. He pensat que fer fotos d’aquestes banderoles estaria bé per a penjar-les avui al blog, però la lleugera brisa que feia aquest matí em dificultava a l’hora de disparar (el mòbil, s’entén)
Mentre passejava a la meva gosseta Electra he escoltat uns altaveus. En principi he pensat que devien d’anunciar algun míting polític. Tal i com s’ha anat apropant allà on estava he pogut escoltar-ho millor. S’anunciava l’obertura de dues tendes de roba, sabates i complements, de la mateixa cadena comercial. Una a l’avinguda de la ràpita i l’altra al carrer Sebastià Juan i Arbó. Llavors m’he preguntat: “Havent-hi locals buits al centre comercial ‘Futuro Ciudad Amposta’, perquè al menys una no s’ha instal·lat allí!”  
Com cada dissabte he comprat el Periódico i també Público. Els dos diaris parlaven extensament de l’enquesta del CIS sobre les resultats electorals del 20-N. Sembla ser que el PP guanyarà per una àmplia majoria i el PSOE tindrà els pitjors resultats de la seva història. No dic que es pugui remuntar, però des d’aquí encoratjo als indecisos que han votat alguna vegada al PSC a que també els votin aquesta vegada per a veure si al menys, el PP no treu majoria absoluta.
Amb el Público de dissabtes, et donen un llibre (bé, te’l venen a un mòdic preu) Avui m’ha sobtat veure que estava precintat amb plàstic. Fins ara no ho havia vist mai. Es tracta del llibre d’Erasmo de Ròterdam “Elogio de la Estupides” i al costat en una lletra molt més petita hi posa “literatura prohibida”. Potser per això!
També a Público poc llegir que un jutge ha tret a subhasta el palauet de l’expresident Matas, per no poder pagar la fiança de 3 milions al banc. Segurament si Matas s’hagués presentat a les passades eleccions autonòmiques, també hauria guanyat. Ja sé sap que el PP no castiga els seus.




I ja per acabar, una altra cosa que he llegit a Público que l’exdirector de Caja Segovia es prejubila amb 6 milions d’euros i vol muntar una empresa. Un cop més queda en evidència la poca vergonya dels financers del nostre país i la indiferència dels nostres governants davant d’un cas clar d’usurpació de diners públics. Al menys que no pugui cobrar de l’atur!!  



2 comentaris:

Cati Brusca ha dit...

Jo també tinc la sort, de sortir al balcó i veure els biombos de fusta que posen per apegar els cartells, i veure el cartell del PSC, però encara estan els cartells de les últimes Municipals.
Aguaïto al balcó i veig la cara somrient, de la que tindria que ser l'alcaldessa del meu poble, i a mí, ja m'esta bé, tinc molt clar a qui he de votar.
En quant al PP, no tinc per menos que donar-te tota la raó, com més corrupció, menys càstig, i et dono tot el meu suport, per encaratjar als indecisos, per a què donen un vot de progrès.
De la resta d'escrit, sense comentaris..Tinc ganes de passar un bon cap de setmana!! i que te desitjo a tú tambè!!!

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

El mateix et desitj, Cati.