dimecres, 13 de febrer del 2008

MINIBAR: QUAN NO ES CONTRASTA LA NOTÍCIA...

Ahir, Gustau Moreno escrivia al seu blog “La Marfanta” la noticia de l’ampliació del “Minibar”, bar de referència a la zona de l’eixample tortosí. Jo mateix hi deixava un comentari. Avui he trucat a la dona del propietari Joana Subirats per a dir-li que si volia veure la façana del bar i la notícia que feia referència a les obres que entrés a Internet a la pàgina mencionada. I qual ha segut la meva sorpresa quan m’ha dit que d’obres d’ampliació, res de res. Que es veritat que el seu home, Josep, està pintant, però que les obres les fan a l’edifici del costat per a condicionar l’accés al bloc d’apartaments que s’ha construït a dalt.
Suposo que el desmentit és prou de primera ma per a dir que la notícia apareguda ahir a la Marfanta era errònia!

10 comentaris:

Gustau Moreno ha dit...

Jeje, tens raó.
De totes maneres, no era una notícia, sinó un comentari que volia servir d'excusa per parlar de la conversió del carrer Sant Blai en zona de vianant.
Però tens raó, les notícies s'han de contrastar (però tractant-se d'una opinió en un bloc, no ho vaig fer perquè vaig pensar que no calia, tenint en compte que jo vaig veure a Camacho pintant la paret i que hi havia un cartell nou del Minibar just a l'altre local del costat, com es veia a la fotografia).
En qualsevol cas, gràcies per ajudar-me a contrastar la notícia, si es pot dir així!
Com a curiositat: una vegada tenia contrastada la mort d'una persona per dues fonts i al final resulta que només va estar a punt de morir, i al final estava viva. Són coses que passen, fins i tot quan contrastes la notícia.

ximo ha dit...

Ja fa hores que Gustau ha tret del seu bloc aquesta "noticia" , assumint per tant l'errada. El que no entenc ni accepto es que no ens hagi donat cap explicacio als lectors.

lamo del mini ha dit...

em sento orgullos per l'interes de la gent que es preocupa pel meu negoci; simplement bull aclara que no s'ha fet cap reforma simplement s'ha pintat el bar, la terrasa i el local nou alquilat fa tres mesos atras
gracies als clients dia a dia podem millorar el negoci

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

Sobre enterrar a la gent, també recordo el cas d'un restaurador de Santa Bàrbara que tenia càncer i no sé quantes vegades es va dir que s'havia mort sense ser veritat. Evidentment, al final sí que és va morir!

Gustau Moreno ha dit...

L'explicació l'he donat aquí, Ximo. Per la meua part, crec que és suficient.

ximo ha dit...

Es el que te les opinions, tot es defensable i justificable, per aixo hi han tants advocats que es gunyen la vida defensan una cosa i la contraria.
El que, efectivament, no deixa de ser un comentari a La Marfanta per part del seu amo, Gustau Moreno, quant resulta que un altre bloger ( la via Augusta ) ens fa saber que el "comentari-noticia" no s'hajusta del tot a la realitat, el que fa l'autor de l'errada es el·liminarla del seu bloc sense cap explicacio als seus lectors, en canvi la dona al bloc del qui la rectificat; pel que demostra preferir "defensar-se" davant un altre blog que explicar-ho al seus lectors.
Proposso per a futures trovades
dels blocaires, si encara no ho heu fet, la creacio d'un llibre d'estil i la creacio del defensor del lector bloger.

Gustau Moreno ha dit...

No és mala idea, de veritat. No ho havia pensat.
T'agraeixo molt la reflexió.

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

No em feu cap nosa, però potser no és el lloc adequat per establir un diàlec entre vosaltres.

ximo ha dit...

sapo roig, si he continuat la controversia aqui, ha estat precissament perque Gustau no em va donar peu a fer-ho a la Marfanta, al haver eliminat el seu comentari. Pero be, per la meva part he captat el teu missatge escarransit, i penso continuar contribuint, com fins ara, a no augmentar el numero ( ja irrisori )de comentaris a les teves entrades.
Si jo tingues un bloc el que voldria, a mes de ser llegit, seria que els lectors hi participessin enviant els seus comentaris. Ara be, tu manes.

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

Ximo,
Igual com tu proposes a Gustau “un llibre d’estil”, jo et proposaria la creació d’un blog. No saps el gratificant que es “desfogar-te” i comentar coses de l’actualitat quotidiana. A diferència del blog de Gustau Moreno al que li entra molta gent, el meu és més “humil” i, evidentment ni tinc cap pretensió de que hagi una entrada massiva de visites i comentaris. No sé a que venen els teus comentaris sobre les poques entrades a la Via Augusta, però una cosa he de dir-te: que per a deixar-me comentaris “tontos” com el darrer que m’has fet. La Via Augusta és una mena de diari personal, però obert a tothom. Qui hi vulgui entrar perquè li agraden les meves crítiques i els meus comentaris, benvingut sigui, encara que no hi deixin cap comentari. I al que no els hi agradi, si hi entren es perquè volen, jo, expressament, no convido quasi ningú i als que ho faig, és perquè els conec i, segurament hi simpatitzo políticament parlant. Per acabar podria contar-te l’acudit d’aquell director general de Madrid que va a treballar a Barcelona, per a que entenguis el sentit del meu comentari, però és igual, no ho faré...