divendres, 22 de febrer del 2008

JO TAMBÉ VULL 5 VIVENDES!

L’article 47 de la Constitució Espanyola de l’any 78 diu que “tots els espanyols tenen el dret a gaudir d’una vivenda digna i adequada. Però a l’hora de la veritat son molts els espanyols que no poden veure complit aquest dret. Ala pràctica és com allò dels pollastres: “que a tots ens toca un; però mentre un se’l menja tot, a l’altre no n’hi toca cap”. El líder del partit dels “currants”, Mariano Rajoy diu que en té 5 i jo a dures penes en comparteixo una amb la meva dona. Segons la informació del Plural, Rajoy (també compartint-les amb la seva dona), tindria cases a Sanxeso, Madrid, Pontevedra, Aravaca i Mogán (las Palmas de Gran Canària)
Posat a fer elucubracions, vaig a triar les quatre que em manquen: una a Barcelona per a poder-hi anar sovint a gaudir dels seus espectacles, un altre a un poble tranquil de la Costa Brava, Begur per exemple. Una altra a la muntanya, per exemple a Bellver de la Cerdanya i potser la darrera a Menorca.
Així amic, fes tu el mateix i imaginant-ho que es gratis i demana-li a Rajoy com a pagament del teu vot. I si no t’ho dóna, ja saps, no el votis. No votis a aquell que per aconseguir el teu vot es posa a la mateixa alçada que tu, però que a la realitat és un capitalista com tots els dirigents del PP.