dimarts, 14 de juliol del 2015

4 INFRACCIONS DE TRÀNSIT, 4 TEMERITATS

El punt on va passar el 4t cas. 
Ahir vaig viure en primera persona 4 infraccions de trànsit que bé podrien haver provocat un accident.

1.- Les 3 de la tarda i alguns minuts, sortia de Tortosa per la C-12 o l’Eix de l’Ebre. Com sabeu, fins la rotonda dels nusos hi ha dos carrils. Anava pel carril de la dreta darrer tram, des de la rotonda d’accés al polígon de la Ravaleta a l’esmentada rotonda dels nusos. De cop i volta veig per la cua de l’ull un cotxe pel carril esquerre. En arribar a la rotonda, el cotxe que anava davant de mi va parar tot cedint el pas als que baixaven del pont del Bimil·lenari, després va seguir i va enfilar direcció Amposta. Mentre, el cotxe que avançava pel carril esquerre i que també volia continuar en direcció Amposta, va haver de frenar per a no envestir al que em precedia. Llavors es va colar darrere seu el que va provocar que tingués que tocar el fre. Li vaig clavar un bon cop de clàxon.

2.- Les 7 tocades. Sortia d’Amposta en direcció Santa Bàrbara. Després de sortir de la rotonda de la Castellania d’Amposta (es diu així, què voleu que us digui?), veig com un vehicle que venia pel carrer que baixa del col·legi de les monges (lateral del Mercadona), gira cap a Amposta quan ho té prohibit (prou que ho saben les mares i els pares dels alumnes del col·legi) Li vaig donar cops de llum d’advertiment.     

3.- Acte seguit, quan ja vaig enfilar cap a Santa Bàrbara, després de deixar la darrera rotonda urbana (la que dóna al tanatori), veig cm un camió de l’empresa de reciclatge que hi ha a al dreta, girava cap a munt (en el mateix sentit que jo portava), passant per sobre de la ratlla continua.

4.- Finalment, ja sobre les 9 de la nit i circulant pel carrer Amèrica, quan arribava a la cruïlla amb l’avinguda de Catalunya, veig com un cotxe que pujava, es salta l’stop i fa un gir de 180º per a continuar en sentit descendent. A aquest també li vaig clavar un cop de clàxon. A canvi, com diuen els castellans (no els de la Castellania d’Amposta) em va dedicar una peineta.
Hi ha infraccions de trànsit que són degudes a distraccions, però cap de les que he explicat entrarien a formar part d’aquest apartat.