divendres, 5 d’octubre del 2012

UNA FOTO MEVA ÉS PORTADA AVUI DEL DIARI EBRE (Diari de Tarragona)



Aquest matí he rebut un missatge del meu amic Paco Itarte informant-me que el Diari Ebre portava una foto meva a la portada i una més a l’interior. El que no podia pensar és que fos la foto principal de portada. Tot un honor per a mi.
Igual una foto com l’altra, segur que els meus seguidors més incondicionals ja les havíeu vist perquè les vaig publicar ja fa uns dies al meu blog. Es tracta de 2 de les fotos que vaig fer a Corbera d’Ebre arran de la gravació de les imatges per fer el crowdfundig que haurà de permetre aconseguir el finançament suficient per a dur a terme el projecte que suposa la gravació del curtmetratge basat en un dels relats que vaig escriure per al concurs de la Cadena SER per commemorar el 75è aniversari del començament de la guerra Civil Espanyola.
Les fotos les va enviar a la redacció de Diari de Tarragona el realitzador del curtmetratge Pau Bertomeu (Delta Produccions)  
Si us fixeu amb el detall, al peu de la foto surten les inicials DT (Diari de Tarragona) com si fossin els propietaris. Això ha provocat que enviés una petita queixa a la redacció del diari tarragoní.



Bona tarda.
L’ alegria de veure publicada una foto meva a la portada d’avui divendres 5 d’octubre de la edició de l’Ebre contrasta amb la tristesa a l’hora d’observar que hi figuren les inicials DT (Diari de Tarragona) com a propietaris de la imatge.
El motiu del present escrit és per fer-los palesa d’aquest malestar i demanar-los, simplement, una rectificació.
Agraït per la seva atenció, rebin una cordial salutació.  

I la resposta de Marible Millan.

Hola Joan
 
Sento l’error. Ho corregirem i farem una rectificació. Sortirà la setmana vinent
 
Atentament
M.Millan
 
 

2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

ben fet de reclamar, ja que alguns mitjans acostumen a fer pràctiques com aquesta.
I felicitats per tot plegat

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

Gràcies Jesús. Vaig fer el que calia. I ja veus que no hi va haver cap amenaça ni to pujat, ni res de tot això.