dijous, 23 d’octubre del 2014

LA PREGUNTA DEL DIA 23-10-2014


Dóna curs l’Ajuntament d’Amposta a les denuncies de la ciutadania?



Permeteu-me que ho dubte.
A la bústia de casa tinc un adhesiu facilitat pel propi ajuntament on hi diu que no s’hi deixi publicitat. He de dir que normalment no en deixen, però sembla ser que determinada propaganda la reparteix algú que res té que veure amb Unipost, l’empresa que normalment la distribueix.
Em refereixo concretament a la de les clíniques Vitaldent. El repartidor d’aquesta publicitat fa cas omís del que posa a la bústia i cada vegada que passen em deixen la publicitat.
Després d’haver-ho fet diverses vegades, vaig adreçar un escrit a l’ajuntament denunciat els fet i demanant-los que obressin en conseqüència.
Ahir me’n vaig tornar a trobar, la qual cosa em fa pensar que no es va fer cas de la meva denúncia.
Ja sé que és un fet menor i que no té pràcticament importància, però em molesta que es passi olímpicament de la voluntat manifesta de la ciutadania, ja que em consta que el fet de deixar publicitat a les bústies on es diu expressament que no n’accepten, és generalitzat. O sigui, no només em passa a mi.