dissabte, 2 de maig del 2015

Ja estic cansat! (un article de Josep Roda candidat de CiU)

Reps una trucada i et canvia la vida, ho penses, ho tornes a pensar, ho comentes, et donen l’opinió, ho penses, ho tornes a pensar i et decideixes. Ho agafes amb força, amb ganes, amb il·lusió, vols el millor per al teu poble, però després de tot, ets nou, i no saps com funciona res, i et preguntes... Jo també he d’actuar com fan ells?

Destruir, criticar, jutjar, opinar, analitzar, condemnar, retreure, enfonsar amb la finalitat de guanyar? És així aquest joc? De veritat som així?
 
És el primer any que estic vivint unes eleccions des d’un altre punt de vista i he arribat a un punt que entenc  la gent quan em diu: “Josep, és que la política és avorrida, tots fan el mateix, es critiquen els uns als altres i ningú pensa amb nosaltres, amb el poble”
 
“Tens raó” responc, estic dins i ho veig cada dia, tant sols rebem crítiques, cap constructiva, amb odi, rancor, ràbia, animadversió envers un partit en el que estem intentant fer la nostra feina i sobretot amb l’objectiu de treballar per al poble, i ho sento, avui estic deixant al poble de banda i responc a les seves actuacions, però ja no podia més, ESTIC CANSAT; que fàcil és denunciar, criticar, però al mateix temps que difícil és per vosaltres donar solucions o acceptar que us heu equivocat, jo sóc el primer que m’equivoco i el dia que ho faig demano perdó, crec que al final tots som persones i ens hem de respectar!
 
I vull acabar amb el que dieu vosaltres, la ciutat necessita un canvi! Aquesta frase tant fàcil de pronunciar i dir amb veu alta i amb orgull, em fa pensar i molt, opino que primer ens hem de mirar nosaltres mateixos i després sortir al carrer.
Jo ja ho he fet, i he vist que he d’escoltar, opinar i actuar, crec que és el millor, jo no sé vosaltres, però jo vull el millor per al meu poble!
 
Un jove que creu amb ell i amb tots els que l’envolten.