dissabte, 2 de febrer del 2013

JO TAMBÉ HO NEGO TOT



Ho va negar Julián Muñoz (Malaia), ho va negar Camps (Gürtel), ho va negar Duran i Lleida (Treball), ho va negar Urdangarin (Nóos), ho va negar Daniel Osàcar (Palau), ho va negar Matas (Palma Arena), ho van negar Bartomeu Muñoz, Prenafeta i Macià Alabedra (Pretòria), ho va negar l’Oriol Pujol (Campió), ho van negar Bustos i Daniel Fernández (Mercuri), ho va negar Bárcenas, ho va negar Xavier Crespo (Clotilde) i un llarg etcètera... I ara ho neguen Rajoy i Cospedal (Bárcenas)... Tot hom ho nega tot i no hi ha ningú que, en veure’s descobert digui: SÍ, ACCEPTO LA MEVA CULPABILITAT, PER AIXÒ DIMITEIXO I RETORNO TOTS ELS DINERS APROPIATS DE FORMA INDEGUDA!
Segons la informació aportada pel diari el País, l’actual president del govern espanyol i també del PP Mariano Rajoy i la presidenta de Castella la Manxa i Secretaria General del populars, haurien estat receptors dels famosos sobres que s’haurien repartit durant molts d’anys des de la seu del PP del carrer Gènova de Madrid. A més a més, a Rajoy sé li haurien donat algunes quantitats menors en concepte de corbates i vestits. Aquest matí, a Catalunya Ràdio han dit que Rajoy acabaria dient el mateix que va dir Camps fa uns anys: Es clar que em pago els meus vestits!
La indignació ciutadana va in crescendo tal i com van destapant-se els inacabables trames corruptes on hi ha polítics involucrats; i la mateixa indignació arriba a quotes elevades en veure que a la majoria se’ls absol o se’ls indulta posteriorment. Sembla que qui legisla fa les lleis per al seu propi benefici i el dels seus familiars i amics. Intolerable!
Jo també ho nego tot. No estic imputat en cap cas i no tinc cap constància de que en el futur pugui ser requerit per la Justícia, però si em passa, també ho penso negar tot, al menys que em s’acabin aplicant els mètodes usats per la Guardia Civil en temps de la dictadura. Potser llavors admetré, fins i tot, que vaig ser el bou que va matar Manolete.