dissabte, 24 de gener del 2015

LES FOTOS DENÚNCIA DEL 24-01-2015

Totes dues fotos són del carrer Ulldecona de Tortosa.
La primera de la cantonada del costat del carrer la Ràpita i la segona a tocar de la plaça Joaquim Bau (que per molt tortosí que sigui, també té connotacions amb el franquisme) 
Tan a un lloc com a l'altre hi havia una paperera. Sobre el primer ja en vaig parlar. Em va explicar un regidor que algú hi deixava sovint per la nit una bossa de brossa. Com que no se'n van poder sortir, van decidir treure-la. Com ja vaig dir llavors: a grans mals, grans solucions. 
De que mancava l'altra paperera me'n vaig adonar ahir. Tots els divendres hi tirava el suplement del Periódico. No puc dir quan es va treure ja que, darrerament, algun divendres no havia anat a Tortosa.  
Li vaig preguntar què va passar al meu amic el regidor i es va fer el desentès. 
És una bona manera d'economitzar, ja que no cal recollir-les i per tant es pot prescindir d'algun treballador, però també dóna peu a que la gent tiri més coses al terra. 
personalment trobo un autèntic despropòsit que es prenguin aquestes mesures.