divendres, 6 de novembre del 2015

HISTORIETES DE L’AMPOSTA PROFUNDA XVIII (especial)

-Què, ara anirem a visitar-nos a la clínica?...

He de reconèixer que la pregunta em va deixar descol·locat i vaig haver de preguntar a la meva interlocutora de què m’estava parlant.

-No saps que Manolito ja no està a la clínica? El van fotre fora fulminantment...

(Potser per això dimecres un em va preguntar a què es dedicava, de totes maneres no va dir-me res sobre el tema...)

-No podia donar-hi crèdit –va continuar la meva interlocutora- Ho vaig preguntar entre els empleats municipals i tots als qui els hi vaig preguntar ho havien sentit dir, però no m’ho van saber explicar. Finalment vaig trobar a German Ciscar i vaig pensar ell m’ho dirà...

-Vaig ser jo –va reconèixer German- Em vaig assabentar que Manel Ferré treballava amb un contracte irregular i els hi vaig presentar als directius de l’Hospital (imagino que entre ells al propi alcalde) Els vaig amenaçar en denunciar-ho...

-No cal que ho denunciïs, el fem fora...

I sembla ser que en menys de dues hores ja estava cessat. Sembla ser que li van advertir que no tornés a posar-hi els peus sinó era per anar-se a visitar.  

Al cap d’una estona d’haver-me acomiadat de la meva interlocutora, em vaig trobar amb una de les persones que més al dia estan sobre el que passa a Amposta. No m’hi vaig poder estar.

-M’acaben de dir que Manolito ja no treballa a la clínica...

-Sí, però va ser German, ja ho saps...

-Sí ja m’ho han dit... Diu que l’han fet fora perquè el contracte que tenia no s’ajustava a la llei...

-Sí així és. Per cert, sembla ser que ningú sap exactament el que cobrava de SAGESSA. Està recollint el que va sembrar tots aquests anys...

I a sobre ell vetant als de contrapartit per a que no assistissin als actes de sepeli de la seva mare, la qual cosa vol dir que ens fa culpables (m’incloc) del que li està passant...

Si al final em farà fins i tot llàstima de la poca alçada que té... Ja no només política, sinó fins i tot humana. Bé, de fet ja fa anys que ho dic, pera a mi no és cap sorpresa.