dimecres, 9 de gener del 2013

L’ENIGMÀTIC PARTIT “X” EM DÓNA LA RAÓ




Començaré per amb una acudit.

Vull crear un partit que es dirà Xoxo X.
Quin nom més poc apropiat...    
I ara... No n’hi ha un que es diu PENE V (PNV)?

Bé, feta la broma, sembla que s’està creant un partit que es dirà X, encara que ignoro si serà aquest el seu el seu nom definitiu. I per què us ho explico?
Mireu, avui porten alguns diaris digitals com ara publico.es i eldiario.es la notícia de la creació d’aquest partit i que proposa fer un reset a l’economia mundial, si bé, segons les informacions periodístiques, no es diu com s’hauria de fer.
Potser alguns dels meus incondicionals lectors recordaran que això mateix vaig proposar jo el passat mes de juny. És evident que hi ha un col·lapse econòmic de difícil sortida i, per tant calen mesures dràstiques si ens en volem sortir.
Aquest article el vaig escriure per a la revista Pulso, en una de les seves etapes (ja va per la tercera) i, si bé no l’he trobat per Internet, si que podeu llegir-lo a la Via Augusta.