dissabte, 10 de novembre del 2012

QUANT COSTA O A QUANT HO FAN PAGAR?



Tinc una llanterna a la que sé li han acabat les piles (3) Com podeu apreciar a la foto són piles botó.
El primer dubte és on comprar-les. No és fàcil trobar una tenda on hi hagi varietat de piles d’aquest tipus, perquè ja sé sap, per a cada aparell són d’una mida diferent.
Finalment vaig trobar un lloc on es venien llanternes idèntiques a la meva, així que vaig decidir comprar-ne una.
En arribar a casa li vaig preguntar a la meva dona: Quan creus que em costarien les 3 piles de recanvi per aquesta llanterna? I la meva dona em respongué: 3? Al menys 10 euros.
La llanterna nova amb les 3 piles botó incorporades em va costar 1,99!
A les coses se’ls hi posa el preu que volen els botiguers, més enllà del seu preu real. Potser sí que si vas a una rellotgeria a canviar-te la pila del rellotge no els surt a compte passar 10 minuts amb tu i cobrar-te 1 € (posem per cas) Però segurament 3 euros és excessiu.
Imagino que casos com aquest n’hi deuen d’haver molts.