dilluns, 15 de setembre del 2014

SOPAR, BALL I MÍTING A 2,5 EUROS

Dissabte vaig penjar a la meva cronologia de Facebook la mateixa foto que avui acompanya aquest comentari. Es poden veure els preparatius del sopar del carrer Amèrica i propers. Pel nombre de taules es desprèn que va tenir un èxit considerable.  
Alguns dels meus amics em van deixar cometaris sobre que anés bé el sopar o que aquestes costums s’han de preservar...
Però a Amposta no hi ha res gratis... O a 2,5 euros... Un veí de la zona ja em va dir que segurament es repartirien paperetes... Paperetes no se’n van repartir perquè encara no estem en època d’eleccions, però estar clar que CiU a Amposta, així com a tants d’altres pobles, ja està en plena campanya de les municipals de 2015.
A mi em van convidar a assistir-hi al mig del carrer, quan un dels organitzadors, en veure’m va aturar el cotxe. S’havien oblidat de convidar als veïns del nostre bloc, tot i donar una part al carrer Amèrica. Al dia següent vaig veure a la Regidora de Cultura (la casa de la qual també dóna al carrer Amèrica) entrar a casa de la persona que em va convidar. Llavors vaig pensar que no seria un simple sopar. Finalment no hi varem anar.
Aquest matí m’he trobat a la mateixa persona que em va dir el de els paperetes i m’ha dit el següent:

-Dissabte l’aigua ens va amargar la festa... Però l’alcalde va tenir sort, va tenir temps de fer-nos el míting abans de que comencés a ploure.
L’alcalde no és veí del carrer Amèrica, no obstant (ja pensant en aquest fet), els veïns podien portar convidats. Per tant, tot fa pensar que la Regidora de Cultura el va convidar.
Però per què havia de fer un míting?

Si fóssiu veïns d’Amposta segurament ho entendríeu. 

Per cert, el sopar com a Sabadell, cadascú es pagava el d'ell. Amb els 2,5 euros entrava el ball i el lloguer de les taules i cadires. El rotllo de l'alcalde era gentilesa de CiU.