dimecres, 11 de desembre del 2013

UN MATÍ A LA CAIXA

Durant els passats dies he fet vacances. Ja sé sap: qui guarda sempre té.
Dilluns vaig aprofitar per a fer un tràmit a la meva oficina de la Caixa, la de l’avinguda de Catalunya des de que van tancar la del carrer Amèrica.
Segurament hi vaig anar a hora punta (sobre les 11 del matí) i em vaig trobar amb molta cua. De fet o recordo haver tingut que esperar-me mai tant. Un senyor que va entrar després de mi va preguntar: Què donen alguna cosa? Li vaig dir que els de la Caixa no donen res i em va donar la raó. Finalment, quan em va tocar vaig poder fer el tràmit sense cap tipus de problema.
A Amposta fa menys d’un any hi havia 5 oficines de la Caixa i des d’ençà se’n han tancat 2, es a dir, un 40 %. Encara que s’ha reforçat el personal de les altres, no sé si s’ha fet amb la mateixa proporció.
Al principi, el personal de l’oficina del carrer Amèrica va passar al de l’avinguda Catalunya, però ahir ja no hi vaig veure cap cara coneguda. Per tant es pot dir que la caixa s’ha deshumanitzat i ha perdut molts dels valors que tenia només fa unes dècades. Segurament abans de les preferents.
La Caixa (com la resta d’entitats bancàries) ja no està per a servir bé al client, sinó per a fer negoci.